Krky38 normal sancı acısı nasıl bilmediğim için çok yorum yapamicam. Şiddetlisi bir sancı oluyor, ilk saatler normaldi 2 saat sonra suyumu patlattı ebe ondan sonra başladı şiddetli sancı 7 saat sonra da doğurdum. Her ne olursa olsun bebeğini görünce hiçbir şey hatırlamıyorsun