Goxun Zeyneppcevikk bende şunu merak ediyorum her hafta nts ye girmek zorundamıyız 31 haftadan sonra?sancım varmı yokmu diye ölçmek için doktora gitmek zorundamıyım zaten anlamazmıyım ?
midekoruyucu Sukran- 170 kalp atışı, 25 sizin sancı seviyeniz. İkisi de normal civarda seyrediyor. Sancınız da yok. Tabi doktorunuz daha iyi bilir 🤗
gmzns Goxun 35 ten donra başladı benim doktorum hamileliğin durumuna göre değişiyo galiba nst ye girmek doktorunuz öyle uygun görmüş olabilir
2prensannesi2008 Goxun anlaşılmaz 30 haftadan snra daha sık gidilmeli doktora 32 haftada başlıyormuş nst
Goxun Mavi96 evet muayene ayrı o ayrı benim doktorum öyle en azından muayeneye 250 nstye 50 alıyor her seferinde