ebruzb 14+3 haftalık hamileyim ilk hafta bulantım yoktu sürekli bişeyler yemekten kilo almıştım bulantılardan sonra kilo vermeye başladım şimdi bulantılarım azaldı çok şükür ve gayet güzel sağlıklı besleniyorum ama hala kilo veriyorum çok korkuyorum sebebi ne olabilir hep bu haftaya kadar 2.5-3 kilo almalıydın diyenler var ben 1 kilo dahi alamadım hamile olduğumdan beri şekerli herşeyden tiksindim asla bisküvi çikolata vs yiyemiyorum normal de zayıf bir insan değilim yani yiyip yiyip kilo almayanlardan asla değilim sebebi ne olabilir aranızda bu durumu yaşayan var mı bebeğim sağlıklı olduğu sürece halimden memnunum çok kilo almak istemiyorum tabi ama bebeğim kilo alıyordur değil mi içim içimi yiyor ya cumartesi kontrolümüz var doktoruma da soracağım zaten ama belki aranızda bu durumu yaşayan vardır bir bilgi verir diye önce buraya yazmak istedim 🙏🏻
Filiz161 ebruzb normalde hızlı kilo alımı 20 li haftalardan sonra başlıyor. Ben 25 kadar hiç kilo almamıştım şimdi 39 haftaligim 9 kilo aldım. Kilo almamayı dert etmeyin zamanı geldiğinde fazlasıyla alacaksınız 😊
Mom8899 ebruzb Çok normal, ben de ilk 3 ay 7 kg verdim bulantıdan. 2.ci trimesterden sonra almaya başlarsınız dert etmeyin ☺️
Sdnurcs ebruzb bende aynı oldum ama 7.aydan sonra kat kat aldım 🤣 anne kilo verirken bebegin kilo alamaması söz konusu değil zaten. 🤗🤗
Littlespy ebruzb hiç kendinizi üzmeyin millete de takılmayın. İlk trimesterde zaten sizden beslenmiyor bebek. Hatta doktorum bu süreçte bana kilo ver demişti biraz kilom olduğu için. 27 haftalık hamileyim ve daha 3 kilo aldım bebeğin gelişimi de çok iyi çok şükür :)
ebruzb Filiz161 Ahh çok teşekkürler içimi ferahlattınız 🙏🏻🧡 hamile kalmadan önce diyetisyene gidiyordum 6 kilo verdim hamile kaldım hala kilo vermeye devam edince çok korktum bebek doymuyor mu aç mı kalıyor diye ilk hamileliğimde evhamlıyım biraz 🥲
Qwerty1 Ben 35 haftalık hamileyim 4.5 kilo verdim 2 haftadır kilo alılıyorum galiba şişlikte olabilir 😂 bebeğin gelişiminde sıkıntı yoksa kilona bakma
ebruzb Qwerty1 Bebeğin gelişiminde sıkıntı yoksa harika sizinki doğum sonrası kilo derdiniz olmayacak 💃🏻🥳
Sdnurcs ebruzb bende öyleydim🤭 bu ara çok dondurma yiyorum dondurma kilo yapıyor bebege şuan kilosu yerinde 🤣
ebruzb Sdnurcs ben şekerli herşeyden tiksinmiş durumdayım yiyemiyorum midemi bulandırıyor çikolata bileee 🙊😂
Momlife1 ebruzb canım korkmana endişe etmene gerek yok sağlıklı beslendiğin sürece bebeğin aç kalmaz istersen diyetisyene devam et hem sağlıkl beslenmeye devam edersin hemde gerektiği kadar kilo alırsın ilk 6 ay kilo verdiriyor diyetisyenler 18 haftadayım 1 2 kilo aldım doktorum çok iyi dedi ama bundan sonra hızlanıyor diyetisyenle devam etmeyi düşünüyorum 🙏
ebruzb Momlife1 teşekkür ederim 🧡 diyetisyene aslında devam ediyorum ama listeme tam uyamıyorum yani bazen bulantılarım oluyor🥺 ama yine de sağlıklı beslenmeye özen gösteriyorum dikkatli yiyorum🙏🏻
PurpleTail ebruzb ilk 3 ay kilo alımı önemli değil zatem varolan depolarımızdan besleniyorlar. Siz kuruyemişiniZi, yumurtanızı, etinizi, yoğurdunuzu, meyvenizi yiyin bol bol da su için o bebişe yeterli gelecektir, önemli olan kaliteli beslenmek ☺️
ebruzb PurpleTail sadece meyve pek yiyemiyorum o da şekerli diye 😂 şekerli şeyler midemi bulandırıyor 🥺 teşekkür ederim yanıtınız için🧡
Ozgu_momy ebruzb kilo alımı 20 haftadan itibaren başlar , doktor bebekte bir sıkıntı görmüyorsa başkalarının kilosu ile kendinizi karşılaştırıp üzmeyin .
ebruzb Ozgu_momy evet doktorum bişey demedi ama bu gittğimde de soracağım çünkü hala kilo veriyorum bide çevre baskısı malum ye çocuk aç kalır falan diyorlar valla korkuttular ilk olunca bide zaten çok evham yapıyorum 🥲 cevabınız için teşekkür ederim 🧡
Nelmali ebruzb basta 8 9 kilo verdim 24.haftadan sonra tekrar almaya başladım siz sağlıklı beslendiginizden eminseniz sorun olmuyor 😄
ebruzb Nelmali evet elimden geldiği kadar dikkat ediyorum umarım sonralardan da çok kilo almam 😂 teşekkür ederim cevabınız için 🧡
Ozgu_momy ebruzb Çevreye ne olur kuşağınızı tıkayın insanlar daima konuşur , bebeğiniz için en iyisini sizden başka hiç kimse bilemez 🤍🥰