Hicrannarslann benimkinin de markası o bir çok yerde bu boyanın organik olduğunu duydum hatta kasiyerde ki kiza da sordum kesinlikle en iyisinin bu olduğunu söyledi ağır durumda olan hastalar bile kimyasal kullanmamak icin bu boyayı tercih ediyor dedi birde sıfır koku 😊