Meltem571 Benim ilk gebeliğimde vardı genelde kordondan alakalı diyor doktorlar kan akışı güzel olmuyor 33+3te doğdu şükür 20 gün hastanede kaldı şimdi maşallah iyi ikinci gebeliğim şeker çıktı geçen gittim haftası ile uyumlu dedi şimdilik herşey yolunda bakalım Allah korktuğumuza uğratmasın
Seranad Mybaby90 şekerden olabiliyor böyle korkma çok sıkı takibe alıyolar benim de su azlığından dolayı gerilik başladı. Önemli az da olsa kilo alımının devam etmesi dedi doktorum. 2 haftadır bende protein ağırlıklı beslendim ama çok etki etmiyor ya minik olucaklar demek ki doğunca bol bol besleriz hiç korkma. Perinatolağa gidiyorum o da aynısını dedi besler büyütürüz dedi sen strese sokma kendini bebekte sokuyor yoksa.
PrensesAnnesiii31 Mybaby90 korkma birşey olmaz inşallah bende yaşadım aynı durumu 38 haftada bile 34 çıkıyordu ultrason da çok şükür şimdi iyi kızım bol bol protein beslen meyveni cerezini ihmal etme muz ve süt tüketmeyi unutma az az ama sık sık ye aç değilim diye kendini boslama ben bu şekilde az da olsa toparladım Allah yardımcın olsun 🙏🏻
Buse_00 Mybaby90 bol kasar peynir… badem incir ceviz fındık ye canim…. cig tüket kuruyemisi takmamaya calis taktikca kötüye gidiyo çünkü Allah im yardımcın olsun cok hareket etme bence bide…. bebege kilo aldrcak beslicek şeyler ye aaa bide yeşil mercimek ye canım tam bir folk asit deposu besliyor bebisi ben inanıyorum hersry guzel ilerlicek
Buse_00 Birde 2 hafta geri yada önde olması sorun değil canım senin 1 hafta dur bakalim…. muz sut iç mis kapanır o ara… benim de binara önde idi oda sorun oluyor Rabbim yavrularımızın sag selamet bize bagislasin
Seferyehatun Mybaby90 canım bir haftadan bir şey olmaz çok endişe etme, erken doğduğu halde yaşayan bir sürü bebek var, bir haftacik düzelir merak etme, dua et, yumurtani sütünü yogurdunu çiğ kuruyemislerini güzelce tüket, bir dahaki kontrole toparlanır. 💐❤️