Burcuscl Gizemis canım glukoz dediğin zaten şeker anlamadım açlık glukoz 72 tokluk glukoz mu 90 geldi
Gizemis Guldenur ben şeker yüklemesi yaptırmadım. Onun yerine normal yedim öyle yaptırmayı tercih ettim
Guldenur Gizemis Bende yaptırmadım yükleme testi de doktorum tokluk şekeri 95-140 arası olmalı demişti de o yüzden dedim yoksa çok fazla bi düşüklük yok
eylusko Gizemis cok çok iyi bi sağlıkçı olarak söylüyorum. şeker yüklemesi yaptırmadan önce açlık ve tokluk şekerine baktırdim. hepsi düşük çıkınca yüklemeye gerek yok dedi doktor .