Sonunda çok şükür bebeğim doğdu 37+4 gelişim geriliği olduğu için sezeryenle dün sabah aldılar öncelikle bunu söyleyim sezeryende korkulacak hiç bir şey yok spinal anastaziyle olduk belden iğne hiç acımadı damar yolu daha çok acıyo ben çok korkuyordum abartıyorlar 5-6 saat uyuşuk oluyorsunuz sonra başlıyor ağrılar Bebeğim için değer ama kızım solunum sıkıntısı olduğu için doğumdan bir kaç saat sonra küveze aldılar çok üzücü insan yanında istiyor 1 hafta 5 gün küvezde kalıcakmış aklım sürekli onda fazla ağlayamadığı için ciğerlerindeki suyu atamadı inşallah en kısa zamanda atlatırız bebeğimi eve cıkarırlar benim için çok zor gecicek ama sabır eminim benim bir sürü insan vardır bizim için dua edermisiniz cabuk toparlansın bebeğim bende herkes için dua ediyorum Rabbim hiç bir anneyi Yavrusundan ayırmasın sormak istediğiniz bir şey varsa sora bilesiniz 🥰