Zezeeeyyldrm betlkrkmaz aynen internet baya korkutuyor çok olmuyor bugün hiç olmadı inşallah sağlıkla kavuşalım yavrucaklarımıza😊sağol canım.
Beyzabcr Zezeeeyyldrm cnm bnmde erkek ve benimde genelde sag tarafimda topluyor biraz uvuyorum pozisyonumu degistiriyorum geciyor. Agri sizi vs duymuyorum o yuzden hic sormadim pozisyondan oldugu belli diye. Günde 3-4kez oluyor benim.
Zezeeeyyldrm Beyzabcr benimde ovunca geçiyor ağrı da öyle şiddetli olmuyor merak ettim demekki erkekler hep sağda yazan herkes bynu söyledi
Gururunannesi oglumubekliyorumm bnmde çok oluyor artık şu ara . Blogda bunun ile ilgili bir yazı yazmışlar . Yalancı kramplar diye