Azizinannesi2 dilaraakbulut kız ismi ne kadar zormuş benim içime sinenler Amine Zümra Duru mina🌼 ama bende daha karar veremedim 😂
tatliayminaninannesi dilaraakbulut biz Aymina koyacağız inşallah😍anlamı da ; Çok güzel, şeffaf ve parlak olan. Ayın çok güzel, parlak ve şeffaf olması, nur gibi olması demek☺️
2melekannesi_ Zeynep 🌸 asla eskimeyen yanına her isim yakışan bir isim bence 🥰 onun dışında Feyza, Vera, Mahinur benim aklımdaki isimler 💜
Ruzgarperisi dilaraakbulut kızım olursa Züleyha isterdim . Anlami Hz .Yusuf’un eşi.birde Su perisi gibi güzel kız demekmiş . Aslında kız kardeşim söyledi güzel isim 🙂
citlenbigim2212 dilaraakbulut bizde eşimle uzuuuuuun arayışlar fikir alışverişleri sonrası minel olsun diye eşimi zar zor ikna ettim. Minel ALLAH’a duyulan aşk, cennetteki imci tanesi anlamına geliyormuş 😊✌
Ecaglaagt dilaraakbulut kızımın adı Umay.Anlamı ilk Türklerde hayvanları,kadınları ve doğmuş ve doğmamış bütün çocukları koruyan tanrıça.
Ayliss1 Bende kızımın adını Aylis koyacağım 🤗 Cennetten bir bahçe ve ay parıltısı anlamlarını taşıyor sizede fikir olsun 🌸
Lokumunannesii dilaraakbulut Meyra ✨ Parılyadan Işık anlamına geliyor kızım olsaydı ismi meyra olacaktı
Kuyumcu dilaraakbulut kızımın adı Belis olucak ınsallah 🤲🏻 Aşkın ilk meyvesi , fevkalaede , güzel olan … gbı anlamları var