gm20_ Merhaba kızlar 39 haftalık olup İshal olan var mı doğuma yaklaştığım için mi acaba yeni doğum yapan anneler bilgi verir misiniz acaba sizde de oldu mu 🙈
Zelsonr gm20_ Bilgim yok canım üstte kalsın 💕 Benim ilk gebeliğim. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 💜🤲
MerveKaya38 gm20_ 38 im bende dünden belli ishalim ne yesem gidiyor Dr bu cuma gününe sezeryan dedi hayırlısıyla gelsin inşallah yawrum 🥰