Dün 12 haftalık bebeğimin kesesi açıldı aniden suyu geldi ve kalbi durdu 😔 enfeksiyon oluştu vücudumda her şey 2 gün içinde oldu hiçbir şey anlayamadım. Daha önce böyle bir şey yaşayan var mı şu an hastanedeyim ilaç verip kendi düşmesi beklenecek normal doğum yoluyla sonra kürtaj yapılacak çok korkuyorum