Kubraislekyay bende adetıme 3 gün varken yapmıştım canım çok sılık cıkmıştı.. Sonra adet günümde yaptım birazdaha belirgindi.. En son kan testı yaptırdım şuan 38 haftalığız.. Adet gününü bekleyıp kan testı yaptır en garantısı o 🤗 inşallah hamılesındır Allah gönlüne göre versın