Misseac İlk betam = 57.7 4 gün sonra =260 4 gün sonra = 2087 sizce sağlıklımı artışı keseyi ne zaman görebilirim ?
Meryemce92 Misseac Artış gayet güzel. Ben keseyi beta değerim 4 binlerdeyken gördüm. 5 haftalıktı hatta.
minikbirisi Misseac artış güzel maşallah son adet tarihinin ilk gününden itibaren hesaplayın 5-6 haftalık iken kese 7-8 haftalık iken kan atışı duyulması gerekiyor hayırlı olsun inşallah 🥰
Nazlican1994 Misseac artış mükemmel 😍 ben keseyi 5. haftada gördüm Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin
Esila_kayacan Misseac keseyi tammgörmek için beta hcg nin 3000-6000 arası olmasını bekle ben erken gitmiştm kızımda göremedm çk üzüldüm doktorum üzülme değerlerin daha düşük ondan görülmemiş olabilr dedi ki doğru çıktı yani 3 gün sonra gitseniz kesin görürsünüz 🥰
Mommm06 Ben beta 3000 gittim kese gözükmedi, doktor 4500 olduktan donra görünür dedi 2 gün sonra gördük 😊 5 yada 6 haftalıktı galiba