Deniz773 Allah nasip ederse salı günü sezeryan olacağım 2.ci doğumum çok değişik duygular içindeyim bır taraftan oğlumu bırakacağım için üzgünüm kardeşini nasıl karşılayacak bilmiyorum bir taraftanda hayırlısı ile sağlıkla ameliyattan çıkıp kızımı kucağıma alabilecek miyim onun merakı var bazıları 2 ci sezeryan daha kolay diyo bazıları daha zor aceba benim nasıl olacak düşüncesi uykusuz geceler öyle işte 🤷😏🙈