Ozlemkdmrcl Merhaba, instagram da sennakisevi sayfasına hastane çıkışı yaptıran var mı? Ya da başka sayfaya da nakışlı hastane çıkışı? Baskılı tarz istemiyorum sade ve şık minimal nakışlı tercihim. Tabi kapıda ödeme olmadığı için tedirgin yaklaşıyorum.
dilaraakbulut Ozlemkdmrcl gafull_battaniye yaptirdim cok memnun kaldim simdi ikici kizima hamileyim ordan yaptiracam
Yaseminalparslan Ozlemkdmrcl ben o sayfada yaptırdım 3 lü set olarak üründen memnun kaldım kumaşı kaliteli nakışları güzel fakat ben kapıda kargo ödememek için sayfaya kargo ücretini de gönderdim ama 16 tl de kapıda ödeme çıkmıştı o biraz beni sinirlendirdi
Ozlemkdmrcl Portakalgeliyor ya evet oraya sordum güzelde gözüküyor ürünleri emin olamadım ödeme kısmından dolayı. Tulumu pamuklu mu peki
Yazderyasi Portakalgeliyor iyi günlerde kullansın bebis. Bende isme karar verebilirsem 1. Gorseldekinden yaptrcam. Siz kaça yaptırdınız