Kızlar selam 36+1 günlük hamileyim ve doktorum haftaya çatı muayenesi yapacağını söyledi temiz olsun diye ve artık önümü göremediğim için kuaföre ağda yaptırmak istiyorum kimisi erken doğumu tetiklediğini söylüyor kendimizi kastığımız için sizler nasıl yaptınız temizliğini fikir verebilir misiniz acaba bu arada doktoruma sormadım açıkcası çekindim