zyn__ benimkinin de boynunda bir tur kordon var ilk doğum olduğu için sıkıntı çıkarabilir dedi doktorum. Şöyleki boyundaki kordon bebeğin doğum kanalına inmesini zorlaştırır,doğum kanalına girse bile doğum anını uzatır dedi. Oksijensiz kalma riski yüksek olur, kesiler atılır, ebe yukarıdan bastırıp ittirmek zorunda kalır gibi gibi şeyler. Zaten her şeyi geçtim oksijensiz kalıp beyin hasarı riski alması bile beni bebek dostu sezaryene itti. Önemli değil ben birkaç ay çekerim sezaryeni yeterki yavrum iyi olsun 🤲🏻 Bu arada 36.haftamız bitti bugün