busra2512 bebisvarmi ben geçen hafta perşembe sabah vermiştim kan cuma günü öğlene doğru öğrenmiştim internette o zaman gördüm yani
Tugceecikk DiplomaliEvHanimi benim adet tarihinden 2 gün önce gelmişti canım 5. Haftamda kimyasal dediler kanamam başlamştı malesef benim bildiğim adete yakın oluyo yerleşme kanaması ama sizin düzensizlik mi var adetlerde
Tugceecikk DiplomaliEvHanimi yada erken mi yumurtluyorsn cnm takip ediyorsan genelde yumurtlamadan 10 14. Günlerde oluyorya yerleşme rahme
DiplomaliEvHanimi Tugceecikk 2aydir boyle canim bebekmi ariyo rahim anlamadim ki. yumurtlaliklar falan hersy norml ama anlamadim sordugum burda herkes yumurtlama zamanida gelebiliyo dediler
DiplomaliEvHanimi Tugceecikk yok hic yapmadim stres olmamak icin canim 😊 Sadece degerlendirdim hepsi bu
DiplomaliEvHanimi Tugceecikk peki yumurtlama oldugunda mi gelir catladigindami bu leke ben oncesinide o gunu ve sonrasinida degerlendirdim
bebisvarmi DiplomaliEvHanimi adete yakın günlerde oluyor yerleşme kanaması öyle diyor herkes yani bnimde adetten 3 4 gün önce geldi bakalım var mı yarın belli olur sonuç
Tugceecikk DiplomaliEvHanimi inan cnm hiç bilmiyorum biz deniyoduk takvime göre iki ay tutmadı ovülasyon aldım meğerse ben 16. Gün çatlama görüyomuşum ilk ay oldu kimyasala dönüştü sonra yine ovülasyon denedim yine oldu ondada dış gebelik yaşadım
Yamus Tiredmother benim ilk hafta da oldu Adet oldum sandim ama bigun tek oldu suphelendim internetten arastirdim yerlesme kanamasiymis
Seyma_Eren Tiredmother hamile olduğumu öğrendikten bir hafta sonra oldu kahverengi lekeydi bir seferlikti devamı gelmedi.
Tiredmother Seyma_Eren hey gidiiii yazalı ne kadar zaman olmuş ben doğum yaptım bebeğim 8.aya doğru gidiyor 😄
Kardelenyigit Kaçıncı haftada oldu bilmiyorum tam 5 yada6.haftada olmalı iğne ucu kadar 1 nokta pembe 2 noktada açık kahve vardı günlük pedimde 😊öyle benim leke leke gelmedi 🥰
Seda_123 Tiredmother Adetime 2 gün kala yaşadım 2 gün sürdü ilk acık pembe geldi sonra kahverengiye döndü ama damla damla peceteye silince geliyordu sadece pede bile ıhtiyaç yoktu