Merhaba kızlaar👋🏻😊ablamın ve buradaki postların yardımıyla hazırladığım hastane çantam hem fikir olsun hemde eksik fazla var mı bakar mısınız? Bu arada 8 gün sonra sezeryan doğumla kavuşuyoruz cennet kuşumla 🥰
Anne için
• 2 pijama takımı(önden düğmeli)
• 1 gecelik
• 2 yazma 1 şal(şal foto çekimi için)
• 2 atlet
• 2 iç çamaşırı
• 2 südyen
• 3 çorap
• çıkışta giymek için kıyafet
• 1 küçük havlu (göğüse sıcak uygulama için)
• 2 terlik ( eşim ve kendim için)
• hasta bezi
Bebek için
•doğum kıyafeti(tulum,şapka,eldivenli zıbın,çorap,bez,battaniye)
•5′li takım+3′lü takım+isimli tulum
•4 zıbın
•2 müslin örtü+1 kundak+1 ince battaniye
•4 çorap
•2 yedek eldiven
•10 ağız mendili
•10 bebek bezi+ıslak mendil+temizleme pamuğu
Bakım için
•göğüs ucu kremi(2 hafta önce kullnmaya başladım)
•göğüs pompası
•mama+çay kaşığı
•rezene+kimyon+kahve+şerbet
•humana çay(1 hafta önce içmeye başlıycam)
•kayısı+dut hoşafı ( hastaneye gitmeden1 gün önce kaynatıcam)
•su ısıtıcı( küçük kahve makinası)
•kağıt bardak+kupa
•kağıt havlu
•kirli torbası
•maske
•şarj makinası
•emzirme yastığı ve sıcak su torbası koyup koymamakta kararsız kaldım ?