Senaarass ben 31 haftada doğuö yaptım 1750 gram doğdu kızım şuan kuvezde 1560 grama düştü bir hafta oldu suyumun gelmesiyse sezaryana alındım enfeksiyon sebebiyle ciğerleri gelişmediği için solunuma bağlı hergün süt sağıp götürüyorum çok zor dokunamamak Allah hepimiz bebeklerine şifa versin inşallah