Meryyyyyy
Ben 12ci haftamda yaptırdım. Ultrason değerlerim normaldi, amma yine de ilk haftalarda korona geçirdiğim için doktorum, 2li tarama yapdırmayı her ihtimale karşı önerdi. Biz de yaptırdık, çok şükür o da normal çıktı. Bence yaptırmak lazım, en azından hazırlıklı ola bilmek için. Bizi neyin beklediğini bilmek için 💕Şuan 16+1iz. Size de sağlıklı gebelik diliyorum 🙏🏻💕