35+6 yım aynısı bendede vardır sancı vs çıkmadı 6 gün önce gittiğimde.
dünde son KEz tahlil yaptırdım idrar kan vs bugün merak ediyorum dediğiniz gibi enfeksiyon olmuş gibi hissediyoruz kendimi sancı enfeksiyon yoksa zaten yalancı Doğum ağrıları çekiyoruz doktorum normal Bebek kafası aşağıda demişti