Kızlar namaza kaldım şimdi tuvaletimden sonra 3 peçete akışkan kahverengi beyaz akıntı geldi direk nişan bu dedim sizcede nişanmı namazı kıldım tekrar gittim baktım bu seferde ici biraz beyaz biraz kırmızı geldi 32+4 hamileyim progestan kullanıyordm erken dogum olmasn diye napmam lazm şimdi acile gitsm doktor varmıdır yoksa hemşiremidir oradkiler saat 8 i 9 u bekleyeyimmi ay hic beklemiyordum bu haftalarda böyle bişey bel ağrım yoktu şuan bel ağrımda başladı 😭