İlk bebeğim 1 yasına girecek ve ben suanda 6 buvuk aylık tekrar hamileyim ikiz gebelik istedim olmayınca peşpeşe hamile kaldım şimdi doğum yaklaştıda endişeliyim tekrar aynı yer kesilecek falan birde doktorum sezeryana ben girmeye bilirim başka doktorda girebilir devlette öyleymiş ilk özelde oldum fakat suan devlet düşünüyorum başka doktor bile bana endişe veriyor🤦♀️😔