Tubiss96 sıkıntı olmuyor canım ben doğum yapacagım günde kullandım oksapar 4 000 lik kullanıyorum dogumdan sonrada 10 gun kullandım hiç bıraktırmadı doktorum sadece dogumdan sonra brnim kanamam oldu öyle çok değil 40 gün lohusalok bittikten sonra 3.4 gün arayla gelen adet bititminde azar azar gelir ya öyle kanamalarım olurdu ben kan sulandırıcı iğneyr bağlamıştım dogumdan sonra 2 doktpra gitmiştim biri iğneden de olabir olmayadabilir dedi biride iğneyle alakası yoktur kişiden lişiye değişir dedi