Boys_mama Suyum geldi yatisim yapıldı. Sancım yok. Bekliyorum. İnşallah kolay geçer. Dua edin hanımlar 🙏🙏🙏
Bertasi25 Hasrt033Allah yardımcın olur inşallah 1 saate herşeyin biter herşey gönlünce olsun Doğum sırasında sende bize dua et doğum anında edilen dualar kabul olur 🙏🏻
_zumra15_ Bende suyum geldiği için hastaneye gittim dün saat 19.00 da yatisim yapildi 20.25 de oğlumu kucağıma aldım 😇