sulegedizz oncelikle Allah yardimciniz olsun bebeginize sag salim tek avazda kavusun insallah saglikla🙏🏻 Endise etmeyin suyunuz geldiyse bile doğum su gelir gelmez baslamiyor sakin olup ılık bir dus alip sancilarinizin gelmesini beklemenizi tavsiye ediyorum sancilariniz gelirse dakika tutup duruma gore doktorunuzla gorusup o şekilde hastaneye gidersiniz 🙏🏻💗 Endişe etmeyin, ılık bir duş çok iyi gelecektir..👶🏻