Mom0871 Kızlar şimdi bişi okudum aklım takıldı sürekli olarak ıslaklık ve sarı kokulu bi akıntım var buna bazı kişiler aminyon sıvısı kaçağı fln dedi ben ciddiye almadım normal akıntı diye endişelenmem gerekiyor mu ? Anlamadım bişi
DiDoCe Mom0871 Şüpheleniyorsaniz idrar tahlili isteyin ben gebeliğimin başından beri akıntı sorunu yaşıyorum ara ara hep idrar tahlili yaptırdım hiçbirinde de birsey çıkmadı bazılarında oluyormuş böyle..
Deletedmom93428 Mom0871 rabiş bnde de oldu bir su gibi akıntı oldu resmen su ama zaten normal sarı akıntım oluyodu bnde hastaneye gttm amniyon sıvısı mı diye afedersn yatırdılar bni çatala vajinama uzun kulak kürdanı gibi bir şeyle baktılar ama amniyon sıvısı değilmiş idrar yolu enfeksiyonu olduğu içinmiş
Mom0871 DiDoCe bende bi iki defa yaptım sanıyordum ki normal akıntı bi kaç bişi okuyunca acaba mı dedim en yakın zamanda giderim zaten