Kızlar hayırlı geceler ben nisan ayında düşük yaptım kürtaj olmadım dr çok erken olduğu için bi sıkıntı olmadığını söyledi. Şimdi tekrar istiyorum biraz korku biraz heyecan hepsini bir arada yaşıyorum.. sizce biraz daha beklemelimiyim. Benim gibi olan var mı 😢😢