Ozee kese için bakmıyorlar ama kalp atışı karından muayenede duyulmazsa alttan bakılıyor . Yada bir Hafta 10 gün sonraya gel derler yine duyulmazsa mutlaka attan muayene yaparlar. Ayrıca kendini kasmazsan ağrı sıfır oluyır yani korkulacak bişey değil👍
Benim ilk gebelikte yapılmadı ama bunda kalp atışı duyulmadığı için iki kere farklı doktorlar da alttan muayene yapıldı🤷♀️