Merhabalar Happy Kidsten geliyorum 😍 Bugün kızımın 3. Ayı ha bugün ha yarın derken ancak fırsat bulabiliyorum yazmaya 😁
Uygulamada beklenen doğum tarihim Nisanın 8i yazıyordu. Bende tam 39 haftalık olduğumuz gün 30 Mayısta kontrole gittim doktorumuz baktı etti dediki bu kız bu hafta gelecek gibi durmuyor doğum pozisyonunu 36-37. Hafta civarında almıştı zaten ama aşağı inmemiş. Nst ye girip çıkıyorum orda da tık yok. Napalım napalım derken bu haftayı da bekleyelim olmadı 12 Nisan pazartesi sezeryan yaparız diye konuştuk her ihtimale karşı ameliyathaneden saat aldık 😁 E son günler de insanda acayip bir sabırsızlık oluyor ki anlatamam. Araştırıyorum okuyorum ne doğumu kolaylaştırır ne başlatır vs. En çok adaçayı ve hurma okudum. Hastaneden eve geçerken bir paket hurma birde adaçayı aldım. Akşam otururken dedim bi adaçayı içeyim bakalım bir fincan içtim aradan yarım saat geçti ufaktan bi kasılmam oldu psikolojiktir diyip geçiştirdim. Neyse yattım cumartesi günü oldu öğleden sonra lavaboya gittim çoook az bir pembelik var nişan dedikleri bu galiba dedim ama hem çok azdı hemde rengi çok açıktı neyse dedim buda değil. Pazar Pazartesim ağrısız sızısız sancısız geçti. Salı akşam da adaçayı içtim ve yine kasılmalar olduğunu farkettim neyse yattım yok 12 gibi sancılar başladı hemen sayaç indirdim sayıyorum 15 dk da bir 10 dk da bir bir saat böyle devam etti sonra süre azalması gerekirken aksine 20-30 dakikalara çıktı zaten bende uyuya kalmışım o sırada. O günü de öyle geçirdim. Çarşamba gecesi tekrar yattık. Yine 12 gibi sancılar başladı amaan yine yalancı sancılar diyerek sayacı açtım dakika ve saniye tutuyorum 20 dk da bir 15 dk da bir 10 dk da bir derken sabah 6 gibi 5 dakika da bir gelip gidiyordu evdeki herkes uyuyor tabi. Kalktım duşa girdim evin içerisinde gezindim eşimi uyandırdım dedim bi gidelim bakalım hastaneye ne oluyor hemen kalktı hazırlandı falan doğum için hazırlağımız valizi alıyordu ben artık o kadar ümitsizim ki ‘amaan boşver kalsın doğum olursa gelir alırsın’ dedim 😁 neyse ki alalımda dursun demiş 😁 hastaneye geldik 8:30 ta danışmaya dedik sancımız var odaya aldılar bi açıklık bakalım diyerek doktor bir baktı ‘oo 5 santim açılma var yatışı yapalım hemen’ dedi. Ordan çıktık yatış işlemleri odaya çıktık yerleştik filan hastane kıyafetlerini giyin yat dediler yattım. Covid Testi yapıldı, Nst bağladılar damar yolu açtılar lavman yaptılar. Bu arada 5 dk da bir sancım gelip gidiyor.Bi saat geçmeden bir ebe geldi açıklığa bakalım diye 6 olmuş dedi. Bi yarım saat daha geçti tekrar geldiler hala 6 çok yavaş ilerliyor suni takalım dedi. Ayy ben suni istemiyorum dedim buradan okuduklarımdan dolayı. Dememe kalmadan tık diye verdiler. Suyunu patlatıcam şimdi dedi uzunca bir çubuk soktu onuda patlattı o arada. Neyse bari epidural yapın dedim. Zaten 6 cm açılmış zor kısmını geçirmişsin hiç gerek yok dediler onuda yapmadılar. Bu sırada benim sancılar 2 dk da bir olmaya başladı bebek aşağı doğru baya iniyor onuda hissetmeye başladım sancı gelince çömel ıkın dediler yapmaya çalışıyorum falan sonra ebe tekrar geldi baktı oo 10 cm hadi alıyoruz dedi götürdü doğumhaneye tekerlekli sandalyeyle çatala çıkardı ıkın diyo. Bana sorsan ıkınıyorum ama öyle değilmiş yüzünü sıkıyorsun ıkınmıyosun ki dedi orda bi 10 dk ıkınırsın ıkınmazsın geçti sonra aha bebeğin kafası görünüyo dediler(burda olayın tüm ciddiyetini bırakıp aayy saçları ne renk demiştim) 😂😂😂ve gerçek doğumun olacağı bölüme aldılar. Ben yine ıkınmaya çalışıyorum bir iki üç derken en çok orada zorlandım diğer odaya geçtik 5 dk da orda ıkın et derken doktorum ebeye baskı yapmasını söyledi ıkınmayla beraber bi baskı hoop bebeğim çıkıverdi 😍😍bir rahatlama bir huzur anlatamam çıktı bizimki ağlıyo filan hemen kordon kestiler sardılar ten tene temas yaptık ebemiz fotoğraf çekti derken sıra geldi eeen can alıcı noktaya bebek gittiii doktorumuz dikiş aletlerini istedi ‘eyvah dedim dikiş mi’!!! Doktorum dediki 3-4 tane atıcam hemencecik hissetmezsin bile yok yok dedim istemem çok korkarım. Kız doğum dahs zor onu yaptın bu hiç bişey değil yanında dedi bi yeltendi kendimi geri çektiğim için e nasıl yapıcam ozaman dedi. Bayıltın beni dedim. 4 dikiş için anestezi alınırmı delimisin dedi ama yok nafile😁 beni Bayılttılar dikişimi öyle attılar 😁 uyandığımda herşey Güllük gülistanlıktı 😁 giyindim odaya götürdüler hemşire geldi baktı herşey yolunda bebek birazdan n gelicek dedi vee beş dk sonra bebeğim geldi 😍 öyyyle güzeldi kii Çoook şükür dedim. İyi ki normal yapmışım iyi ki anestezi yaptırmamışım 😍 Herşey hem çok hızlı hemde çok güzel ilerledi 9da yatış yaptık 12:30 da doğum gerçekleşmişti. Şuan 3 aylık kuzum❤️ biraz uzun oldu hakkınızı helal edin. Ben okurken hep en detaylı olanları çok severdim bu yüzden olabildiğince detay vermeye çalıştım. Herkese güzel sağlıklı doğumlar inşallah ❤️❤️❤️❤️❤️