Masalimiz28 35+3 olduk ve kaşık ağrılarımız inanılmaz derecede var birde belime vuruyor. Bu şekilde sorun yaşayan var mı ?
Sevgikaya1525 Masalimiz28 yalancı sancılardır o canm benimde arada oluyor bi kaç gündür doktorum yalancı sancı dedi
yuvamerve17 Masalimiz28 benim göbeğimden vajinama sancılar giriyor ama daha 32+0 dayım 😖 carsamba dkktora gidicem bakalım hayırlısı
Rmsk Masalimiz28 benimde 35+3 :) bebek sürekli toplasiyor geçen gün bıçak kesiği gibi bı ağrı oldu ve ayakta durunca belim agriyir .senin bebek donmuş mu cnm
Masalimiz28 Bbcln2913 benimde aynı şekilde bugün kontrolümüz vardı bebek biraz önden gidermiş ama ne olacak böyle bilmiyorum.
Sevgikaya1525 Masalimiz28 kuzum kısa sürüyor ama ara ara geliyor inşallah geçer de sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alırız
Seymatatogluozkin Benimde Bacak ağrıları yürüyemiyorum uzanınca bişi yok kalktığım zaman çok ağrım var dün bugün başladı 37+2😌 Hayırlısı ile alsaydık kucağımıza🙇
Masalimiz28 Rmsk doktor dönmüş falan demedi ama aynı sıkıntı bendede var bazen bir yerde toplanıp o kadar çok acıtıyor ki canımı sanki etlerim tırtılıcak gibi😂
Babymomy Masalimiz28 ah olmaz mı 🤦🏼♀️ kasıklar bacaklar bel kopuyor gibi oturamıyorum kalkamıyorum yatamıyorum berbat. Yürürken bacagımın birini sürüyorum resmen
Masalimiz28 Babymomy Evet işte aynı sıkıntılar bendede var sadece bacağıma çok ağrı vurmuyor ama belim kasıklarım felaket derecede ağrıyor ve acıyor
Meleekdincc Masalimiz28 35+6 dün gece hiç uyuyamadım adet sancısı gibi bir ağrı giriyor arada ama beni benden alıyor rresmen birde mide bulantısı eşlik ediyor Allah yardımcimiz olsun çok zormus son haftalar 🙄