Bizde şuan 39+1 olduk. Olduğun haftada çatı muayenesi yapıldı o zaman benim 2 cm açılmam vardı ve muayeneden 2-3 gün sonra nişan geldi. Aynı şekilde regli ağrısı gibi kasıklarımda ağrı hissettim gece bir anda oldu birkaç saat sürdü sonra geçti. Yarına doğururum diye düşünüyordum sıklaşır diye bekledim ama yalancı sancıymış. Muhtemelen sizin de öyledir diye düşünüyorum :)