aslihanardihan Bebek kıyafetleri henüz yıkamadım hastane çantamda hazır değil 33haftalık olduk biraz daha beklesek mi
Babymoomy aslihanardihan 30.haftamda yıkadın ütüledim astım çantamı da 32.haftamda hazır ettim ne olur olmaz doguma kadar kafam rahattı
Zeynep_ayaz aslihanardihan bence bekleme yika utule katla yerlestir insani cok yoruyo agirlasiyo insan cnm 🤦♀️🤷♀️
Haticeerez aslihanardihan bizde 34 haftalık olduk yarın kalan eksiklerimizi alıp hazırlamaya başlayacağım bence beklemeyin zaman geçtikçe agirlasiyorsunuz ve zorlanirsiniz
ayseguls97 aslihanardihan 36.haftamda hazırladım çantamı ama hep stres vardı içimde ya erken olursa falan diye o yüzden hazır dursun daha iyi ☺️