asyaebrar 5+5 deyim bugün 3 aylık 8 kilo yeğenimi kaldırdıktan sonra sol kasığıma bıçak saplanır gibi ağrı oldu hala devam ediyor eğilip kalkarken hareket edince falan normal düz durduğumda yok kötü bir şey olmuş mudur?
Zhraagk İlk 3 ay riskli bir süreç, ağır kaldırmayın bebeğinizi tehlikeye atmış olursunuzz bol bol yatın dinlenin inşallah birşey olmaz devam ederse acile gidin derim 💐