morsandik Merhaba kizlar 25 haftalık gebeyim. Iki güne kadar neredeyse midemde hissettiğim bebeğimi Iki gündür karnimin altında hissetmeye başladım ve korkmaya başladım acaba hastaneye gitmelimiyim yardımcı olur musunuz lütfen
Babymoomy morsandik su sancı girmediği sürece telaşlanma ama en iyisini doktorun bilir bir sonraki muayenende söyle
feriii morsandik yok bebek surekli pozisyon degistirdigi icin telwslanma ben 27 haftadaym benimki başı rahim duvarinda dogum pozisyonunda doktor surekli degistirriler pozisyon dedi dun
Fadime_56 Babymoomy mrb 33+3haftalik hamileyim aslında adete göre 34haftalik ama ultrasyonda 33+3gozukuyo kanrimda şancı vr belimden de ince ince snaci giriyo normal mi doğum snacisi mi evimde hastaneye uzak 2saat mesafe var köydeyiz
Babymoomy Fadime_56 benim gibisin sende geriden geliyor gebeliğin sancılarını kontrol et kaç dk bir girdiği önemli suyun vs veya nişan gelme söz konusu oldu mu