41+2oldum bugun doktora gittim sancı az çıktı acilma hiç yok bebek normal dedi 2 gün sonra gel acilden yatış verilecek günün doldu dedi doktor bebeğim iri 4 kiloyu geçiyor normal doğum yapabilir miyim😭 Kendi sancım şiddetli gelmiyor hiç böyle olan var mı 😭