Semra63 Off of çok stresli günlr geçiryrm. Doguma az bi zaman kaldı normal dogum istiyrm ama korkuyorm siz ne yapmayı düşünüyorsunuz . Bide doktor dikişin çok olablr dedi ne ypmlym sizce
depsizoo Semra63 Bak şimdi boşa sitres yapıyosun ne kadar koeksanda o bebiş bi şekilde çıkacak o yüzden korkma boşver
Bsradogn Semra63 bende çok korkuyordum ilk doğumdan bir gün sürdü sadece. Muayene olmaya diye gittim açılma varmış doktor beni göndermedi zaten günümde gelmişti. Akşama 4 kiloyu normal doğurdum ertesi gün evime geldim 😅 şimdi ikincisi geliyor nasipse bakalım
Serapem Semra63 aman korksanda korkmasanda illa çıkacak o yüzden dua et ki su gibi gelsin cnm sağlıkla hayırla gelsin insallah cümlesi bende 40.3 oldum bak hala yan gel Osman dört yanım bostan🤪😒😒
Suleasyaa Kaçıncı haftanizdasiniz bilmiyorum ama perine masaji ve kegel egzersizi yaparak ilk doğumda sıfır dikiş ile doğum yapan arkadaşlarım var .Bende 32 den beri yapıyorum
Eylem_kaya07 Bende çok korkuyorum ilk gebeliğim. Ama biz ne kadar korksaj da o bebek gerek sezeryan gerek normal bir şekilde çıkacak içeride kalacak değil. Allah’ım bu duygu için bizi Kutsal yapmış. Annelerimiz bizi nasıl doğurmuş 😂 bizde öyle doğuracaz😂