Kızlar selam geçen gün cok silik cıkan bir gebelik testim vardı, bugün kan verdim ve değerim 51.48 çıktı. Açıkçası değer bana az geldi. Sizler neler yaşadınız bu süreçte? Çatlatma iğnesinin 15. günündeyim. Daha önce çatlatma iğnesi sonrası beta hcg değerleriniz nasıldı ve nasıl arttı tecrübesi olanlar paylaşırsa sevinirim🌸