Merhaba kızlar,
38+0 haftalık gebeyim. Cumartesi doktor çatı muayenesi yaptı ve 1-2 cm açılma olduğunu söyledi. Akşam 7buçuktan beri damla damla resmen su gibi akıntı oluyor. Çok değil ama koyduğum peçete veya günlük pedi islatacak kadar. Peçete kullandığımda 3 kez çamaşırımı değiştirdim. Doktorumu aradım. Öksür yürü hareket et eğer artarsa gel, gelen suyun değildir sanmıyorum dedi. İlk gebeliğim ben de anlayamıyorum. İdrar mı kaçırıyorum diyorum ama idrarımı yaptıktan sonra da damla damla gelmeye devam ediyor. Ve sarı veya renkli değil. Şeffaf su gibi bacağımdan sızıyor bir şey koymayınca. Ağrım sancım vs yok. Bebeğim çok hareketli sadece.
Sizin suyunuzun gelmesi nasıl oldu gebeliklerinizde? Damla damla şeklinde mi geldi yoksa birden mi suyunuz geldi?