HilCann **** Arkadaslar bebek odasini nasil hazirladiniz dekorlari nasil yaptiniz önerebileceğiniz sayfa site var mi dekor icin tavsiyeleriniz nedir siz neler yaptiniz foto atma imkani olanlar atabilir mi? :)
_gmzee HilCann aslında dekor yapma fikirlerim vardı ama yapmadım 😊 odamızın fotoğrafını yükleyim belki fikir olur
Bsradogn HilCann odayı dekorla doldurmayın derim ben. Çünkü gelen hediyeler yada oyuncaklar ile oda tamamen doluyor 😅 şahsen benim öyle oldu
[silindi] Ay dekor falan yapmadım zaten oda takımı o kadar geç geldi ki dekor yapmaya vaktim kalmadı şu an doğuma 2 hafta var ben adım atamıyorum. İsterdim ki erken gelsin de az da dekor yapayım. Ama ayna raf falan yakışıyor
HilCann _gmzee oyy masallah saglikla gelsin bebislerimiz çok güzel olmus ben sadece anne yani alcam simdilik buyuk yatagi zamaninda alayim diyorum kiraciyim tasinma durumu olursa koca yatagi tasiyip durmim diye :))
_gmzee HilCann amin inşallah ☺️ Mantıklı düşünmüşsünüz ilerde büyüdüğünde istediğiniz gibi yaparsınız odasını