Bende 7. Haftaya giriyorum ve üç aylık gibi karnım var normalde kolay kilo alan bi insan değilim çok şaşırıyorum ve korkuyorum iki kilo fazla çıkıyorum herkes gazdır diyo inşallah öyledir çok saçma çünkü 7 haftada 2 kilo almak normal besleniyorum eskisi gibi