HappyMom Canımız annelerimiz, bez seçimi yaparken en çok dikkat ettiğiniz şey nedir? İçeriği, fiyatı, kullanıcı yorumları vb.
Guneyinannesi1 HappyMom vallahi hepside bilindik marka tabi benimde hiçbir fikrim yok bakalım anneler hangisini daha çok k tercih ediyor 🤗
Fgk Guneyinannesi1 Bunların dışında Paddlers Baby var, yeğenime kullanıyoruz ,tüm bilindik bezlerden daha iyi,ben de kullanıcam inşaAllah.Yorumlara baktım kullanan herkes çok memnun.
Bebito-ve-annesi Guneyinannesi1 babay turco en iyisi bence cok fazla arkadaşım önerdi diğer markalardan da dememişler ama memnun kaldıkları baby turco olmus
Sevinncc Biz sleepy bio naturel tercih ettik detaylı bir video anlatımı izlemiştim yenilenmiş sırt kısmı daha uzun olduğu için belden çıkma riskini azaltıyor ve ıslaklık hissini de azaltıyor tabi son karar bebişlerimizin tenleri hangisini seçerse. Şuan sleepy natural var her yerde stok bitirmeye çalışıyorlar sanırım ben netten aldım bio sunu
Symazturk Sevinncc ben de bio natural aldım netten henüz bebeğim doğmadı bu kadar detaylı bilmiyordum teşekkür ederim güzel bir bilgilendirme oldu 😇
Busrasener43 Sevinncc bende sleepy bio natural almayi dusunuyorum da acaba kaç beden aldiniz 1 numarasina küçük diyolar ama karar veremedim 1 mi 2 mi
Sevcaneymeneylul Sevinncc ben ilk oglumlada sleppy kullandim cok basarili suan hamileyim 29 haftalik bundada sleppy kullancam
Aysenurmom Esmabz henüz 20 haftalık gebeyim ama kullanıp memnun olmayanı görmedim sadece bazı şeyler biraz tecrübe gerektirecek bu da bebeğim için değer .
Esmabz Ben ilk çocuğumda sleepy kullandım doğduğundan beri fakat şimdi ikinci çocuğuma yıkanabilir bez kullanmak istiyorum hem bebeğe zarar vermemesi hem doğaya zarar vermemesi için.
2oglusannesi Esmabz tebrik ederim çok güzel bir tercih yapıyorsunuz 😍 bende sizin gibi düşünüyorum yıkanabilir bebek bezi stokluyorum ilk bebeğim inşallah 😊 ama ilk kakası ybb den çıkmıyormus lekesi ilk 1 hafta normal bez kullanmayı düşünüyorum sonrası ybb inşallah 😊
Sevinncc Symazturk rica ederim sanırım takıntılıyım günlerce bez araştırması yaptım 😅 sleepy ile Prima arasında kalmıştım tek farkı ise primanın daha uzun olmasıydı ve tabi kuru tutması ama bio serisi bu farkı kaldırmış gibi görünüyor deneyip görecez 🥰
Mltmtb 2oglusannesi her emdiginde kaka yapicak daha emerken yapiyor hatta gece 2 4 5 .. emzirirken uyumamak icin direniyorsunuz zaten bir de kalkip bezi yikicaksiniz valla helal olsun🤣🙈 ben 3 gun sonra pes edip markete kosarim.normal bezle bile kakasina yetisemiyoduk yikanabilir ile bol bol stok yapin derim kolay gelsin. :)