Merhaba güzel hanımlar bugün 12 haftaya girdim ikili test için gittiğimde doktorum erkek gibi dedi ama emin değilim dedi ultrasona dikkatli bakınca çıkıntı var erkek gibi merakıma yenik düşüyorum Almanya’dan teyzem gelecek ordan kıyafet biberon vs isteyeceğim 😃 renkleri için öğrenmem lazım yoksa bidaki izne geldiğine kalacak 🤣 deneyimli annelerden yorum bekliyorum böyle olup kıza dönen varmı ihtimal varmı keşke fotoğraf paylaşma özelliği olsa burda yeniyim ilk bebeğim deneyimsizim 🥲
Edit: arkadaşlar sanırım yüklemeyi başardım ultrason fotoğrafını
