Kızlar 13 hafta 5 günlük hamileyim 2 li taramaya girdim devlet hastanesinde aslında doktorum devlette değil özel kliniği var devlette tanıdık var diye oraya yaptırdım. Down sendromundan daha az görülen bi hastalık varmış edwards patau sendromu diye oranım yüksek çıktı. Ailede herhangi bi hastalık yok iki tarafında. Gen testi yaptırmaya karar verdik. Ankara’ya kan gönderdik onun sonucunu bekliyoruz inşallah güzel haberler alırız 🙏🏻 Etrafımda çoğu kişinin başına gelmiş 2 li taramalar yanlış çıkabiliyormuş öyle söylüyorlar. Sizin başınıza böyle bi durum geldi mi?