Merhabaa hanımlaar bende doğum hikayemi yazmaya geldim sonundaa, biraz uzun olacak ama ben doğum hikayelerini çok severek okuyordum 😌 neyse konumuza dönelim 24. Haftada tansiyonumun 17 10 olması nedeni ile hastaneye yatışım yapıldı 1 hafta kaldığımda düzenli olarak tansiyonum çıkmasada sürekli 14 15 leri görüyordu idrarımda protein kaçağı vardı, hafif olarak gebelik zehirlenmesi dediler ve kan tahlilimde de glukoz yüksek çıktığı için şeker yüklemesi yapalım dediler ve 75 ml şeker yüklemesinde 270 çıktı 2 saatlik şekerim ve artık riskli gebeliğe devam etmem gerektiğini söylediler, ondan sonra da ara ara hep hastanede yatışım yapıldı, bu arada da aşırı ödem oldu ellerim ayaklarım yüzüm aşırı şekilde şişti 55 kilo ile hamile kaldım 80 kilo ile doğuma girmiştim. Bir şekilde 38 haftaya geldik ve birden suyum azalmaya başladı ve bebeğim şekerden fazla iri ve hafta olarak 2 hafta öndeydi, devlet olduğu için illa ki normal doğumu deneyeceklerdi ve bende normal doğumu çok istiyordum ama ne olursa olsun kendinizi asla şartlamayın normal doğum yapacağım diye, 15 haziran sabahı beni apar topar doğumhaneye aldılar orada doktor baktı bebek çok yukarıda ve 3800 dedi plansız acil olarak sezeryana aldılar 11:58 de kızıma kavuştum 🥰🥰 benim yaptığımı siz yapmayın ben kendimi normal doğuma kurdum sezeryan kesinlikle zorda kalmadıkça düşünmüyorum dedim bir anda sezeryan olmuş buldum kendimi 😂 sezeryan olacaklara da söylüyorum korkacak hiç bir şey yok, yürürken aşırı zorlanmadım hemen toparlandım sütüm de geldi allahıma çok şükür yeter ki siz kendinizi iyi hissedin kendinize güvenin unutmayın siz dünyaya bir melek getirdiniz ❤️ Rabbim herkese hayırlı ve kolay doğum nasip etsin 😌
15 haziran 11:58 BUĞLEM 😍😍