ebruaren evet normal bekliyoruz çatı muayenesinde çok normal doğum için uygun bir problem yok dedi doktorumuz ara ara baskı yapıyor bel ağrısı yapıyor ama gelmiyor 🤔 Çarşamba gününe kadar geldi geldi gelmedi sunisancı ile doğumu başlatırım dedi doktorumuz Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin