Ebracansen Arkadaşlar son 10 günüm kaldı karnım sankı adet olcakmısım gıbı hafıf Agırması normal mı :)
Papatyya Ebracansen son 16 bnmde öle adet sancısı gıbı gelıyo doktrum olacak tabıkı demiştı yınede doktorunuxa sorun
_hira_ Ebracansen son 6 gün valla son günler her yanım ağrıyor . Geceleri bi yatabilsem uyuyabilsem süper olacak .
Asafnrr Benimde aynı oyle oluyor erken doğum riski var 33 haftaligm rabbim herkesi sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲