Bebegim4 benim doktorum da hiç olumsuz konuşmamıştı ama heyet raporu verdi bol istirahat ve ilaç tedavisi önerdi yani bu rahim ağzı denilen şey aktif şekilde uzayıp kısalan bir şey doktorum kısalıktan uzunluktan ziyade gücü önemli demişti bana ama yine de tüm önlemleri aldık 2 haftada bir kontrole gittim kendimi yormadım eğer git gide kısalırsa belki sıkıntı olabilir ama bu değerde kalırsa gayet iyi diyordu biz kısalması ihtimaline karşı hep tedavi uyguladık. 25 altı biraz sıkıntılı oluyor ben dediğim gibi şu an 36dayım en son 35te 33mm ölçüldü doktorum daha da ölçmeyeceğim gerek yok zaten doğum yaklaştı kısalması gerekiyor dedi