Arkadaşlar merhaba .
Şuan 22+2 haftaligim . 3hafta önce ayriltili ultrasonda bebeğimin kalbinde bir parlaklık göründü ve doktorum 22. Haftamda araştırma hastanesine bir perinataloji uzmanina gorunmemi istedi . İlk bebeğimde kalp ritim bozukluğu vardı ama doğunca geçti .
Benimle aynı durumda olanlar var mı ? Randevum ayın 7sinde ama sizlerde sormak istedim.